Regulamin
Witajcie w sklepie OświetlenieDlaDomu24
Wiedząc jak ważne jest światło we wnętrzach Waszych domów staramy się Państwu dostarczyć maksymalnie dużo rozwiązań dla Waszych wnętrz.
Dobór odpowiedniej lampy nie jest łatwy, dlatego oferujemy do wyboru ponad 10 000 lamp, aby każdy znalazł coś dla Siebie i swoich najbliższych.
My ze swojej strony odpowiemy na każde techniczne zapytanie związane z naszą ofertą.
Bezpieczeństwo zakupów i zasady zwrotów
Każdy oferowany przez nas produkt jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.Naszym Klientom zapewniamy bezpieczeństwo zarówno w zakresie jakości towarów, jak również przechowywania danych osobowych. Dbamy o wysoką jakość obsługi posprzedażowej podczas trwania gwarancji zakupionych u nas produktów.
Odstapienie od umowy zakupu:
Zgodnie z ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827), w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny.
Prosimy poinformuj nas tylko mailowo na adres [email protected] o chęci rezygnacji. Podając swoje nazwisko i imię , nazwę zwracanego produktu i liczbe sztuk. Tu znajdziesz wzór druku http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216 gdybyś uznał ,że jest konieczny.
Po tym mailu masz kolejne 14 dni na odesłanie do nas produktu na adres: Oswietleniedladomu24.pl 54-530 Wrocław
My w Oświetleniudladomu24 dajemy Wam 20 dni na decyzję i informację do nas mailową o rezygnacji z zakupów na adres [email protected] i 14 dni na odesłanie do nas produktu. Łącznie 34 dni !
UWAŻAMY ,że to jest uczciwsze podejście do klienta i jego decyzji o zakupie.
Pamiętaj u nas musisz odesłać na swój koszt kupione produkty , nie ponosimy też kosztów ponownego pakowania przez konsumenta i odpowiedzialności za dostarczenie bezpiecznie do nas przesyłki.
Odsyłacie na adres: Oswietleniedladomu24.pl 54-530 Wrocław
Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Nasze zasady dostyczą tylko konsumentów.
Ważne: Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W razie problemów z interpretacją polecamy stronę: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
NASZE GWARANCJE
- Bezpieczeństwo Państwa danych i całej transakcji - Pokaż szczegóły,
-
- Dane osobowe Nabywców będących osobami fizycznymi będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę. Przetwarzanie zbieranych danych będzie się odbywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Nabywcę swoich danych osobowych jest dobrowolne.
- Dane osobowe Nabywców mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Sprzedawca zapewnia Nabywcom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.
- W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Nabywca ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Nabywcy innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.
- Poufne informacje dotyczące Nabywców, w tym dane osobowe Nabywców są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
- Kupujący otrzyma zawsze nowy towar, wszystkie produkty posiadają 24 miesięczną gwarancję (z wyjątkiem źródeł światła znajdujących się lampach od producenta),
- Nasze produkty dostarczamy w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. Niektóre modele wymagają zmontowania według dołączonej instrukcji,
- GWARANTUJEMY , że do każdej transakcji otrzymacie Państwo F-vat lub Paragon - Pokaż szczegóły,
-
Jesteśmy legalnie działającą firmą na rynku polskim, płacimy podatki, szanujemy przepisy prawa, chcemy budować Naszą długofalową przyszłość z Klientami, dlatego też zawsze postępujemy wg. zasad, do zakupu wystawiamy Fakturę Vat lub Paragon.Nasze dane ewidencyjne :
ul. Zemska 18/4, 54-135 Wrocław
- GWARANTUJEMY jeden koszt wysyłki przy zakupie kilku produktów. A przy zakupie powyżej 300zł transport bedziecie mieli gratis.
- GWARANTUJEMY szybkie załatwienie sprawy w przypadku braków, uszkodzeń transportowych pomagamy niezwłocznie, bez obciążenia Was kosztami kuriera,
- GWARANTUJEMY , że wszystkie Nasze przesyłki są ubezpieczone!!! Prosimy jedynie sprawdź paczkę przy kurierze.
-
WAŻNE!
W razie uszkodzenia spisz protokół szkody z kurierem, co pozwoli na szybkie dosłanie do Ciebie nowej lampy oraz na wypłatę odszkodowanie za zniszczoną lampę dla nas..
Zasady zwrotu lampy do nas:
- zgłoś nam cheć zwrotu korzystając z:
- przez email [email protected],
- napisz proszę, co Państwo zwracacie wraz z nr rachunku bankowego na który przesłać zwrot pieniędzy,
- zwracany towar należy odesłać do Nas (dbając o jego należyte zabezpieczenie w transporcie) na adres:
-
Salon Sprzedaży oświetlenia SPRZEDAJEMYLAMPY.PL
Ul.Starogajowa 38
54-047 Wrocław
tel. - zwrot pieniędzy wykonujemy przelewem zgodnie z obowiązującym prawem do 14 dni po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki i odesłaniu przez Państwa korekty faktury z podpisem.
- nie przyjmujemy zwrotów towarów "za pobraniem",
- GWARANTUJEMY szybkie i bezstresowe załatwienie reklamacji produktów Pokaż szczegóły,
-
REKLAMACJE:
- wszystkie produkty są fabrycznie nowe (chyba, że opis stanowi inaczej),
- w przypadku stwierdzenia wady, prosimy o kontakt z Nami przez:
- telefonicznie
- przez email [email protected],
- list polecony na adres firmy,
- wysyłając zgłoszenie mailem lub listem poleconym, prosimy o podanie rodzaju uszkodzenia i jego zdjęcie, w niektórych wypadkach poproszeni Państwo zostaniecie o wypełnienie protokołu reklamacyjnego,
- na podstawie informacji od Państwa zostanie zamówiony kurier i odebrany produkt (kosztami nie jest obciążony Klient),
- jeśli Państwo chcą odesłać produkt samodzielnie, prosimy odesłać do Nas, dbając o jego należyte zabezpieczenie w transporcie, na adres
-
Salon Sprzedaży Oświetlenia
Ul.Starogajowa 38
54-047 Wrocław
tel. - w przypadku wad fabrycznych towaru, o tym, czy uznać reklamację czy nie decyduje producent lub importer danego produktu,
- proces reklamacyjny może trwać do 14 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nowy lub naprawiony towar zostanie odesłany do Państwa bezpłatnie.
PŁATNOŚCI:
- Dotpay - najwygodniej dla Ciebie, możesz zapłacić kartą kredytową lub przelewem gdzie masz już gotowe polecenie przelewu,
- Systemem ratalnym Santander Consumer Banku – wg, regulaminu tego operatora
- Przedpłata na konto w Raiffaisen Bank Polska :
ul. Zemska 18/4 , 54-438 Wrocław
W tytule proszę o podanie nazwy lampy lub nr zamówienia
- Przy odbiorze płacąc kurierowi (za pobraniem)
- Gotówką przy odbiorze osobistym w naszym salonie
DOSTAWY:
-
Przesyłka kurierska:
- dla bezpieczeństwa lamp i Państwa komfortu produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej,
- przesyłki są ubezpieczone,
- towar wysyłamy w terminie wskazanym w ofercie produktu, liczone sa dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na Naszym koncie (czas ten zależny jest od dostepności produktu, czasami niektóre lampy musimy przywieźć z innego magazynu, co może ten czas wydłużyć lub stwierdzimy uszkodzenie podczas kontroli przy pakowaniu. W takich przypadkach staramy się ustalić i podać datę najbliższej dostawy lub proponujemy zamiennik),
- niektóre produkty sprowadzane z zagranicy mogą mieć dłuższy termin wysyłki, ale przy kazdym produkcie jest opis,
- zakupy kilku produktów wysyłamy razem. Koszt dostawy jest liczony tylko jeden raz (jest niezależny od ilości, objętości, wagi i wielkości kupionych lamp) i wynosi dla:
- przedpłaty: 18 zł (na terenie Polski)
- płatności przy odbiorze: 30 zł (na terenie Polski)
-
- produkty wysyłamy codziennie, z wyjątkiem piątku, soboty i niedzieli,
- do odbiorcy docierają zwykle następnego dnia po wysyłce , dostaniesz sms od kuriera przed dostawą.
- Postępowanie przy odbiorze przesyłki - Prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki przy odbiorze.
-
jeśli opakowanie zewnętrzne będzie uszkodzone, proszę w obecności kuriera rozpakować i sprawdzić zawartość,
- w opcji przesyłki „za pobraniem", sprawdzenie przesyłki zwykle możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności,
- w przypadku uszkodzenia towaru kurier jest zobowiązany spisać protokół szkody i zostawić Państwu jego kopię,
- następnie proszę Państwa o niezwłoczny kontakt ze mną w celu poinformowania o dalszych krokach postępowania reklamacyjnego. W razie stwierdzenia, że czegoś brakuje w opakowaniu proszę przed zgłoszeniem reklamacji dokładnie sprawdzić paczkę. Zwykle po dokładnym sprawdzeniu znajdują się brakujące części,
- My czym prędzej doślemy Ci uszkodzone elementy lub nową lampę,
- w przypadku nie odebrania przesyłki za pierwszym razem zastrzegamy sobie możliwość ponownego wysłania po ponownym opłaceniu kosztów przesyłki.
-
Wysyłka produktów za granice Polski:
- CENNIK WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH
- po potwierdzeniu zamówienia, wspólnie z firmą kurierską, Pocztą wyceniamy koszty przesyłki,
- po zaakceptowaniu kosztów transportu przez Ciebie wysyłamy produkty,
- za granice Polski wysyłamy produkty po wpłacie na Nasze konto,
- powyższe postępowanie może nieznacznie wydłużyć czas wysyłki produktów do Ciebie.
-
Odbiór własny:
możliwy jest tylko po uzgodnieniu i potwierdzeniu, że towar jest gotowy do odbioru – dla Twojej wygody wspólnie ustalimy dzień i godzinę odbioru bezpośrednio w naszym salonie:Salon Oświetleniowy Sprzedajemylampy.plPamiętaj ustal dzień i godzinę odbioru lampy.
54-047 Wrocław
tel.
OPINIE I KOMENTARZE:
W związku z tym, że zależy Nam na stawaniu się coraz lepszymi i w trosce o Państwa komfort i zadowolenie z zakupów, prosimy o opinię na temat transakcji w Naszym sklepie, w wybrany przez Państwa sposób:
- przez email [email protected]
- przez telefon: 501 300 875
KONTAKT:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji 7 dni 24h na dobę Tel +48 501 300 875 e-mail: [email protected]
Salon Sprzedaży Oświetlenia Sprzedajemylampy.pl
54-047 Wrocław ul.Starogajowa 38
Od poniedziałku do piątku 9.00-17.00 i w soboty od 11.00 do 15.00
Pamiętaj ustal dzień i godzinę odbioru lampy.
Salon Sprzedaży Oświetlenia Sprzedajemylampy.pl
54-047 Wrocław ul.Starogajowa 38
Od poniedziałku do piątku 9.00-17.00 i w soboty od 11.00 do 15.00
Pamiętaj ustal dzień i godzinę odbioru lampy.
DANE FIRMY:
u. Zemska 18/4 54-438 Wrocław
Salon Oświetleniowy Sprzedajemylampy.pl
54-047 Wrocław
Pozdrawiamy i zapraszamy
Zespół OświetlenieDlaDomu24.pl
POZOSTAŁE INFORMACJE - Pokaż szczegóły
- Zabronione jest podejmowanie jakichkolwiek działań zmierzających do odtworzenia Sklepu, w tym w szczególności na stronach internetowych i w domenach internetowych powiązanych z Nabywcą.
- Po złożeniu prawidłowego zamówienia, przesyłamy niezwłocznie Tobie informację o przyjęciu zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji.
- Jeżeli nie możemy spełnić świadczenia z tego powodu, że towar lub usługa nie są dostępne, niezwłocznie, zawiadomimy Cię o tym i zwrócimy całą otrzymaną od Ciebie sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona lub za Twoją zgodą spełnimy świadczenie zastępcze.
- Nie odpowiadamy za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po Twojej stronie – np. wskutek wskazanie nieprawidłowego adresu dostawy. W takiej sytuacji umożliwimy Ci w miarę możliwości odbiór towaru ze wskazanego miejsca np. Nasz magazyn, chyba że ustalimy inny sposób przekazania towaru.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Pozdrawiamy i zapraszamy
Zespół sklepu oswietleniedladomu24.pl
Zespół sklepu oswietleniedladomu24.pl